Rawka to moje miejsce na ziemi

Tego się nie spodziewałem, ale tak jest.

Rawka to moje/nasze miejsce na ziemi. Czy się z tego cieszę? No pewnie, że tak!

Jest tu wszystko: Kościół, las – minuta pieszo, rzeka – 5 minut pieszo.

A towarzystwo? Jak wszędzie. Wszędzie przecież są ludzie dobrzy i źli, wszędzie bez wyjątku.

Czy to na Widoku, czy w starej części miasta, czy w innych miastach, no po prostu wszędzie tak jest.

Zależy kto czego szuka, kto szuka spokoju, znajdzie spokój, a kto szuka guza, też będzie go miał.

No, to może tyle aktualnych spostrzeżeń, a teraz zdjęcie z wczorajszego spaceru

Na spacerku w niedzielę

Tak, wiem, ładnie wyszedłem. Ale to zasługa fotografa, którym była Dorota – moja Żona.

Skomentuj

